صعود بهای طلا و نوسان قیمت سکه و ارز در بازار
بی بی سی فارسی
خبر سازان
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید امیدواریم در خدمت رسانی به شما دوست گرامی کوشا باشیم این وبلاگ به طور هوشمند تبادل لینک میکند اگر مایلید لینک کنید به تبادل لینک هوشمند رفته و ما را با این ادرس و عنوان بی بی سی نیوز لینک کنید. نظر یادتون نره.با عرض معذرت بعضی مطالب در سایت نمایش داده نمی شود.اگر پیگیر مطلب خواصی هستید میتونید با مراجعه به این سایت مطلب مورد نظرتونو پیدا کنید با تشکر مدیریت سایت:نادیا
آخرین مطالب
نويسندگان
صعود بهای طلا و نوسان قیمت سکه و ارز در بازار
در پی نوسانات بهای طلا در بازارهای جهانی قیمت سکه نیز در بازارهای داخلی با تغییراتی مواجه شده است و امروز هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم با قیمت 834 هزار تومان در بازار عرضه شده است.

خبرگزاری اقتصادی ایران:در ادامه بحران های اقتصادی یونان بی اعتمادی ها به بازار سرمایه و دیگر بازارها برای سرمایه گذاری افزایش پیدا کرده است و تقاضا برای خرید طلا هر روز بیشتر می شود.
افزایش تقاضا نیز در راستای عوامل دیگری مانند افت ارزش دلار آمریکا و همچنین تأخیر صورت گرفته از سوی نمایندگان پارلمان در پذیرفتن نسخه ریاضت اقتصادی صندوق بین‌المللی پول و بانک مرکزی اروپا دلایلی است که باعث شده است نوسانات بهای طلا شدت بیشتری پیدا کند تا جائیکه در روزهای اخیر بهای طلا به مرز 1750 دلار در هر اونس رسید.
به دنبال این نوسانات در بازارهای جهانی قیمت سکه در بازارهای داخلی نیز با نوساناتی مواجه شد و باعث شد تا سکه در بازار تهران با چند هزار تومان افزایش نسبت به روزهای قبل در بازار معامله شود امروز نیز قیمت انواع سکه بهار آزادی به این ترتیب گزارش شده است:
هرقطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم 834 هزار تومان و طرح جدید 830 هزار تومان در بازار داد و ستد می شود.
همچنین هر قطعه نیم سکه و ربع سکه بهار آزادی نیز به ترتیب با قیمت 399 هزار تومان و 203 هزار تومان معامله می شود و هر قطعه سکه یک گرمی نیز با قیمت 100 هزار تومان در بازار عرضه می شود.
اما نا فرمانی صرافی ها از دستور بانک مرکزی باعث شده است تا معاملات زیرپوستی دلار در بازارهای سیاه با قیمت 1800 تومان که گاهی تا 2000 تومان هم می رسد، همچنان ادامه داشته باشد اما قیمت های بانکی انواع ارز به این ترتیب گزارش شده است: دلار 1226 تومان،یورو 1606 تومان و پوند 1937 تومان قیمت گذاری شده است.
نرخ هر فرانک نیز 1334 تومان و یکصد ین ژاپن 1613 تومان گزارش شده است.
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پیوندهای روزانه
پيوندها


ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 25
بازدید دیروز : 577
بازدید هفته : 1019
بازدید ماه : 998
بازدید کل : 124584
تعداد مطالب : 429
تعداد نظرات : 44
تعداد آنلاین : 1


کسب درآمد پاپ آپ
کسب درآمد پاپ آپ